Total search result: 202 (952 milliseconds) |
ارسال یک معنی جدید |
|
|
|
|
Menu
|
English |
Persian |
Menu
|
|
chapter U |
بخشی از برنامه اصلی که به تنهایی قابل اجراست و نیازی به بقیه برنامه ندارد |
|
|
chapters U |
بخشی از برنامه اصلی که به تنهایی قابل اجراست و نیازی به بقیه برنامه ندارد |
|
|
معنی که میخواستی رو پیدا نکردی؟ برو تو این صفحه تا از دیگرون کمک بگیری.
|
Other Matches |
|
|
section U |
بخشی از برنامه اصلی که مستقل اجرا میشود وبدون نیاز به اجرای بقیه برنامه |
|
|
sections U |
بخشی از برنامه اصلی که مستقل اجرا میشود وبدون نیاز به اجرای بقیه برنامه |
|
|
subroutine U |
بخشی از برنامه که تابع مورد نظر را انجام میدهد و در هر زمان از داخل برنامه اصلی قابل فراخوانی است |
|
|
segment U |
بخش از برنامه اصلی که مستقلاگ اجرا شود و نیازی به اجرای تعبیر برنامه نیست |
|
|
segments U |
بخش از برنامه اصلی که مستقلاگ اجرا شود و نیازی به اجرای تعبیر برنامه نیست |
|
|
identification U |
بخشی از کد اصلی برنامه COBOL که مشخصه ها و قالبهای داده و متغیر در برنامه مشخص اند |
|
|
modular U |
بخشهای کوچک نوشته شده در برنامه از کد کامپیوتر که مناسب برنامه سافت یافته است و از برنامه اصلی قابل فراخوانی است |
|
|
dynamic link library U |
در ویندوز ماکروسافت و OS/2 کتابخانه برنامه ها که از طریق برنامه اصلی قابل فراخوانی است |
|
|
link U |
تعداد دستورات کامپیوتری در برنامه که در هر زمان قابل فراخوانی هستند و کنترل به دستور بعدی به برنامه اصلی برمی گردد |
|
|
newer U |
دستور برنامه که حافظه اصلی برنامه فعلی را پاک میکند و آماده پذیرش وارد کردن برنامه جدید میشود |
|
|
new U |
دستور برنامه که حافظه اصلی برنامه فعلی را پاک میکند و آماده پذیرش وارد کردن برنامه جدید میشود |
|
|
new- U |
دستور برنامه که حافظه اصلی برنامه فعلی را پاک میکند و آماده پذیرش وارد کردن برنامه جدید میشود |
|
|
newest U |
دستور برنامه که حافظه اصلی برنامه فعلی را پاک میکند و آماده پذیرش وارد کردن برنامه جدید میشود |
|
|
absolute address |
برنامه ای که بخشی از کد را در حافظه اصلی بار میکند |
|
|
machine address |
برنامه ای که بخشی از کد را در حافظه اصلی بار میکند |
|
|
main U |
بخشی از دستورات که بخش اصلی برنامه را تشکیل می دهند. |
|
|
elegant U |
یک برنامه با کمترین مقدارحافظه اصلی طراحی یک برنامه کارا که با کم کردن تعداد دستورالعملهای بکاربرده شده برای انجام کارهای گوناگون از حداقل ممکن حافظه اصلی استفاده کند |
|
|
main line program U |
بخشی از یک برنامه که ترتیب اجرای سایر واحدهای موجوددر برنامه را کنترل میکند |
|
|
conditional U |
دستور برنامه سازی که جهش به بخشی از برنامه میکند در صورت برقراری شرطی |
|
|
transfer U |
دستور برنامه نویسی که حاوی جهش به بخشی از برنامه است در صورتی که وضعی رخ دهد |
|
|
transferring U |
دستور برنامه نویسی که حاوی جهش به بخشی از برنامه است در صورتی که وضعی رخ دهد |
|
|
transfers U |
دستور برنامه نویسی که حاوی جهش به بخشی از برنامه است در صورتی که وضعی رخ دهد |
|
|
routines U |
تعداد دستوراتی که کار مشخص را انجام می دهند ولی برنامه کامل نیستند, بخشی از یک برنامه هستند |
|
|
routinely U |
تعداد دستوراتی که کار مشخص را انجام می دهند ولی برنامه کامل نیستند, بخشی از یک برنامه هستند |
|
|
routine U |
تعداد دستوراتی که کار مشخص را انجام می دهند ولی برنامه کامل نیستند, بخشی از یک برنامه هستند |
|
|
compile U |
برنامه کامپیوتری که به ارتباط بین عملوند ها برای بار کردن و کامپایل و اجرای زمان برنامه نویسی سطح بالا نیاز ندارد |
|
|
compiles U |
برنامه کامپیوتری که به ارتباط بین عملوند ها برای بار کردن و کامپایل و اجرای زمان برنامه نویسی سطح بالا نیاز ندارد |
|
|
compiled U |
برنامه کامپیوتری که به ارتباط بین عملوند ها برای بار کردن و کامپایل و اجرای زمان برنامه نویسی سطح بالا نیاز ندارد |
|
|
compiling U |
برنامه کامپیوتری که به ارتباط بین عملوند ها برای بار کردن و کامپایل و اجرای زمان برنامه نویسی سطح بالا نیاز ندارد |
|
|
supervisory U |
برنامه اصلی در سیستم کامپیوتری که اجرای تعبیر برنامه ها را کنترل میکند |
|
|
executive U |
برنامه اصلی در سیستم کامپیوتر که اجرای سایر برنامه ها را کنترل میکند |
|
|
executives U |
برنامه اصلی در سیستم کامپیوتر که اجرای سایر برنامه ها را کنترل میکند |
|
|
subprogram U |
1-زیر تابع در یک برنامه . 2-برنامهای که با برنامه اصلی فراخوانی شود |
|
|
synthetic address U |
زبان برنامه نویسی که برنامه اصلی به آن نوشته شده است |
|
|
functioned U |
مجموعهای از دستورات برنامه کامپیوتری در برنامه اصلی که کار خاصی را انجام می دهند |
|
|
functions U |
مجموعهای از دستورات برنامه کامپیوتری در برنامه اصلی که کار خاصی را انجام می دهند |
|
|
function U |
مجموعهای از دستورات برنامه کامپیوتری در برنامه اصلی که کار خاصی را انجام می دهند |
|
|
parent program U |
در حین اجرا. مراحل اصلی که به برنامه پدر بر می گردد پس از اتمام کار برنامه فرزند |
|
|
out of line U |
جملاتی مربوط به یک برنامه کامپیوتری که در خط اصلی برنامه نیستند |
|
|
protection U |
سیگنال بررسی اینکه آیا بخشی از حافظه توسط برنامه قابل دستیابی است یا خیر |
|
|
threads U |
زبان برنامه نویسی که به بخشهای زیادی از کد امکان نوشتن و پس استفاده توسط برنامه اصلی میدهد |
|
|
thread U |
زبان برنامه نویسی که به بخشهای زیادی از کد امکان نوشتن و پس استفاده توسط برنامه اصلی میدهد |
|
|
semicompiled U |
برنامه تبدیل شده از برنامه کد اصلی که حاوی توابع کتابخانهای و... نیست که در کد مبدا استفاده می شوند |
|
|
api U |
مجموعهای از توابع و دستورات برنامه استاندارد که به برنامه ساز امکان میدهد با برنامه از طریق برنامه کاربردی دیگر واسط شود |
|
|
swapping U |
فعالیتی که در آن داده برنامه از حافظه اصلی به دیسک می رود در حالی که برنامه دیگر آماده اجرا است |
|
|
shell out U |
خارج شدن به سیستم عامل وقتی که برنامه اصلی هنوز در حافظه است , پس کاربر به برنامه برمی گردد |
|
|
compiles U |
تبدیل برنامه سطح بالا به برنامه کد ماشین که خود قابل اجرا است |
|
|
compile U |
تبدیل برنامه سطح بالا به برنامه کد ماشین که خود قابل اجرا است |
|
|
compiling U |
تبدیل برنامه سطح بالا به برنامه کد ماشین که خود قابل اجرا است |
|
|
compiled U |
تبدیل برنامه سطح بالا به برنامه کد ماشین که خود قابل اجرا است |
|
|
EXE file U |
در یک سیستم عامل مشخصه سه حرفی نام فایل که بیان میکند فایل حاوی داده دودویی برنامه است . فایل مستقیم از طریق سیستم عامل قابل اجراست |
|
|
overlaying U |
فضای حافظه اصلی که برای ذخیره بخش قط عی از برنامه جاری قابل مدیریت است |
|
|
DLL U |
در ویندوز ماکروسافت و OS/2 کتابخانه برنامههای کاربردی که از طریق برنامه اصلی قابل فراخوانی اند |
|
|
overlays U |
فضای حافظه اصلی که برای ذخیره بخش قط عی از برنامه جاری قابل مدیریت است |
|
|
overlay U |
فضای حافظه اصلی که برای ذخیره بخش قط عی از برنامه جاری قابل مدیریت است |
|
|
development support library U |
امکانات خودکار که با ان یک منشی برنامه نویسی فایلهای توسعه برنامه را که شامل نسخههای اصلی مجموعههای تست داده واسناد گزارش میباشدنگهداری میکند |
|
|
helped U |
پیام کمک که حاوی اطلاعات مفید درباره تابع مشخص یا بخشی از برنامه جاری باشد و نه اطلاعات کلی درباره همه برنامه |
|
|
helps U |
پیام کمک که حاوی اطلاعات مفید درباره تابع مشخص یا بخشی از برنامه جاری باشد و نه اطلاعات کلی درباره همه برنامه |
|
|
help U |
پیام کمک که حاوی اطلاعات مفید درباره تابع مشخص یا بخشی از برنامه جاری باشد و نه اطلاعات کلی درباره همه برنامه |
|
|
random access U |
فایلی که هر رکورد آن به سرعت با آدرسش قابل دستیابی است , بدون جستجو در بقیه فایل و به ممحل قبلی بستگی ندارد |
|
|
graphics U |
پیش نویس توابعی که دستورات گرافیکی استاندارد ایجاد میکنند مثل رسم خط و... که از طریق برنامه قابل صدا کردن هستند تا نوشتن برنامه را ساده کنند |
|
|
versions U |
کپی یا برنامه یا عبارتی که با بقیه فرق میکند |
|
|
version U |
کپی یا برنامه یا عبارتی که با بقیه فرق میکند |
|
|
automatic programming U |
روندی که طی ان کامپیوتر به صورت خودکار برنامه مبدابه زبان برنامه نویسی را به برنامه مقصد به کد ماشین ترجمه میکند برنامه نویسی به صورت خودکار برنامه سازی خودکار |
|
|
procedure U |
بخش کوچک کد دستورات کامپیوتری که حاوی تابع مکرر است و از برنامه اصلی قابل فراخوانی است |
|
|
source U |
برنامه پیش از ترجمه نوشته شده در زبان برنامه نویسی توسط برنامه نویس |
|
|
object oriented U |
روش برنامه نویسی مثل ++C که هر قطعه برنامه به عنوان یک شی که در ارتباط با سایر اشیا است در برنامه به کار می رود |
|
|
landing schedule U |
برنامه پیاده شدن به ساحل برنامه عملیات اب خاکی برنامه فرود |
|
|
jobs U |
دستورات کنترل کار یا برنامه کوتاه که پیش از اجرای برنامه باز میشود و سیستم را طبقه نیاز برنامه تنظیم میکند |
|
|
swap U |
توقف استفاده از یک برنامه قرار دادن موقت آن در محل ذخیره سازی , اجرای برنامه ریگر و پس از خاتمه بازگشت به برنامه اولی |
|
|
swops U |
توقف استفاده از یک برنامه قرار دادن موقت آن در محل ذخیره سازی , اجرای برنامه ریگر و پس از خاتمه بازگشت به برنامه اولی |
|
|
job U |
دستورات کنترل کار یا برنامه کوتاه که پیش از اجرای برنامه باز میشود و سیستم را طبقه نیاز برنامه تنظیم میکند |
|
|
swopping U |
توقف استفاده از یک برنامه قرار دادن موقت آن در محل ذخیره سازی , اجرای برنامه ریگر و پس از خاتمه بازگشت به برنامه اولی |
|
|
swaps U |
توقف استفاده از یک برنامه قرار دادن موقت آن در محل ذخیره سازی , اجرای برنامه ریگر و پس از خاتمه بازگشت به برنامه اولی |
|
|
swopped U |
توقف استفاده از یک برنامه قرار دادن موقت آن در محل ذخیره سازی , اجرای برنامه ریگر و پس از خاتمه بازگشت به برنامه اولی |
|
|
swapped U |
توقف استفاده از یک برنامه قرار دادن موقت آن در محل ذخیره سازی , اجرای برنامه ریگر و پس از خاتمه بازگشت به برنامه اولی |
|
|
dynamic data exchange U |
در ویندوز ماکروسافت و OS/2 روشی که در آن دو برنامه فعال می توانند دادههای خود را رد و بدل کنند یک برنامه از سیستم عامل می خواهد تا بین دو برنامه اتصال برقرار کند |
|
|
prom U |
Only ProgrammableRead حافظه فقط خواندنی برنامه پذیرحافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی emory |
|
|
proms U |
Only ProgrammableRead حافظه فقط خواندنی برنامه پذیرحافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی emory |
|
|
Send To command U |
دستور منو در منوی فایل یک برنامه کاربری ویندوز که به کاربر امکان ارسال فایل یا داده موجود و در برنامه به برنامه دیگر میدهد |
|
|
linear U |
برنامه کامپیوتری که حلقه یا جهشی ندارد |
|
|
sectoral planning U |
برنامه ریزی بخشی |
|
|
run duration U |
1-کد برنامهای که کامپایل شده است و به صورتی است که مستقیماگ توسط کامپیوتر قابل اجرا است .2-برنامه مفسر تجاری که به همراه برنامه کاربردی زبان سطح بالا فروخته میشود که امکان اجرای آنرا فراهم میکند |
|
|
preemptive multitasking U |
حالت چندکاره که سیستم عامل یک برنامه را برای مدت زمانی اجرا میکند و پس کنترل را به برنامه بعدی میدهد به طوری که برنامه بعدی وقت پردازنده را نخواهد گرفت |
|
|
inter sectoral planning U |
برنامه ریزی بین بخشی |
|
|
branch U |
جهش از بخشی از برنامه به بخش دیگر |
|
|
branches U |
جهش از بخشی از برنامه به بخش دیگر |
|
|
Beginner's All Purpose Symbolic Instruction Code U |
زبان برنامه سازی مط ح بالا برای توسعه برنامه به صورت محاورهای برای ایجاد یک مقدمه ساده برای برنامه نویسی کامپیوتری |
|
|
looped U |
حلقهای که انتها ندارد مگر اینکه برنامه متوقف شود |
|
|
loop U |
حلقهای که انتها ندارد مگر اینکه برنامه متوقف شود |
|
|
loops U |
حلقهای که انتها ندارد مگر اینکه برنامه متوقف شود |
|
|
friendly front end U |
طرح نمایش یک برنامه که قابل استفاده و قابل فهم است |
|
|
attention U |
توجه کافی کردن به اجرای بخشی از برنامه |
|
|
attentions U |
توجه کافی کردن به اجرای بخشی از برنامه |
|
|
cross reference generator U |
بخشی از اسمبلر یا کامپایلر یا مفسر که لیستی از برچسبهای برنامه |
|
|
nests U |
بخشی از برنامه که یک حلقه کنترل در دیگری استفاده میشود |
|
|
nest U |
بخشی از برنامه که یک حلقه کنترل در دیگری استفاده میشود |
|
|
cases U |
رجوع به بخشی از برنامه که وابسته به نتیجه آزمایش است |
|
|
case U |
رجوع به بخشی از برنامه که وابسته به نتیجه آزمایش است |
|
|
assembly U |
1-زمانی که طول می کشد تا برنامه اسمبلی یک برنامه را ترجمه کند. 2-زمانی که اسمبلر برنامه را از زبان اسمبلی به کد ماشین تبدیل میکند |
|
|
main program U |
برنامه اصلی |
|
|
applet U |
1-برنامههای کاربردی کوچک 2-برنامه کوچک برای بهبود کارایی برنامه کاربردی وب که توسط Activex یا برنامه جا وا تامین میشود3- |
|
|
handlers U |
بخشی از سیستم عامل یا برنامه که یک وسیله جانبی را کنترل میکند |
|
|
handler U |
بخشی از سیستم عامل یا برنامه که یک وسیله جانبی را کنترل میکند |
|
|
master control program U |
برنامه کنترل اصلی |
|
|
no address operation U |
دستویر که نیازی به آدرس در خود ندارد |
|
|
interleaved U |
بخشی از دو برنامه که جداگانه اجرا می شوند به طوری که به نظر همزمان می آید |
|
|
locals U |
انتساب متغیر که فقط در بخشی از برنامه کامپیوتری یا ساختار آن معتبر است |
|
|
local U |
انتساب متغیر که فقط در بخشی از برنامه کامپیوتری یا ساختار آن معتبر است |
|
|
programmable read only memory U |
حافظه برنامه پذیر فقط خواندنی حافظه تنها خواندنی برنامه پذیر حافظه فقط خواندنی قابل برنامه ریزی |
|
|
master menu U |
برنامه غذایی اصلی یکان |
|
|
outlines U |
مراحل و تصمیمات اصلی در برنامه یا سیستم |
|
|
outline U |
مراحل و تصمیمات اصلی در برنامه یا سیستم |
|
|
outlined U |
مراحل و تصمیمات اصلی در برنامه یا سیستم |
|
|
outlining U |
مراحل و تصمیمات اصلی در برنامه یا سیستم |
|
|
storing U |
حافظه یا بخشی از سیستم کامپیوتری که داده و برنامه برای استفادههای بعدی نگهداری می شوند |
|
|
DoubleSpace U |
برنامه نرم افزاری که بخشی از DOS-MS است و باعث فشرده سازی دیسک میشود |
|
|
store U |
حافظه یا بخشی از سیستم کامپیوتری که داده و برنامه برای استفادههای بعدی نگهداری می شوند |
|
|
identification division U |
یکی از چهار قسمت اصلی یک برنامه COBOL |
|
|
pass U |
برنامه اسمبلر که کد اصلی را در یک عمل ترجمه میکند |
|
|
passed U |
برنامه اسمبلر که کد اصلی را در یک عمل ترجمه میکند |
|
|
environment division U |
یکی از چهار قسمت اصلی یک برنامه COBOL |
|
|
maximise U |
برگرداندن نشانه برنامه به پنجره اصلی نمایش آن |
|
|
passes U |
برنامه اسمبلر که کد اصلی را در یک عمل ترجمه میکند |
|
|
procedure division U |
یکی از چهار قسمت اصلی برنامه کوبول |
|
|
coresident U |
دو یا چند برنامه که همزمان در حافظه اصلی هستند |
|
|
cores U |
برنامه کامپیوتری ذخیره شده در حافظه اصلی |
|
|
core U |
برنامه کامپیوتری ذخیره شده در حافظه اصلی |
|
|
storage U |
حافظه یا بخشی از سیستم کامپیوتری که داده و برنامه برای استفاده بعدی ذخیره شده اند |
|
|
portable program U |
برنامه قابل انتقال |
|
|
reentrable program U |
برنامه قابل بازگذشت |
|
|
portable program U |
برنامه قابل حمل |
|
|
assembler U |
کد شی ای که در یک اجرای اسمبلی از برنامه اصلی ایجاد شده است |
|
|
load U |
انتقال فایل یا برنامه از دیسک یا نوار به حافظه اصلی |
|
|
associated document U |
متن یا فایلی که به برنامه کاربردی اصلی اش متصل است |
|
|
associated file U |
متن یا فایلی که به برنامه کاربردی اصلی اش متصل است |
|
|
loads U |
انتقال فایل یا برنامه از دیسک یا نوار به حافظه اصلی |
|
|
source U |
مجموعه پانچ کارتها که حاوی کد اصلی برنامه است |
|
|
boot U |
روی یک دیسک سخت با بیشتر از یک بخش بخشی که حاوی برنامه راه انداز و سیستم عامل است |
|
|
wherewithal U |
چیزی که بوسیله ان عملی قابل اجراست |
|
|
programmable terminal U |
ترمینال قابل برنامه ریزی |
|
|
reusable program U |
برنامه قابل استفاده مجدد |
|
|
internal sort U |
مرتب کردن برنامه فقط با استفاده از حافظه اصلی سیستم |
|
|
loader U |
برنامه کوتاهی که داده را از کارت پانج به حافظه اصلی می برد |
|
|
source computer U |
کامپیوتری که برای ترجمه یک برنامه منبع به برنامه مقصود بکار می رود |
|
|
iterative routine U |
حلقه یا مجموعه دستورات در برنامه که تکرار می شوند تا برنامه کامل شود |
|
|
business U |
مجموعهای از برنامه ها که برای امور تجاری برنامه ریزی شده اند. |
|
|
businesses U |
مجموعهای از برنامه ها که برای امور تجاری برنامه ریزی شده اند. |
|
|
scheduled wave U |
امواج برنامه ریزی شده حرکات اب خاکی موج طبق برنامه |
|
|
sequential U |
حالتی که هر دستور برنامه در برنامه در محلهای پیاپی ذخیره شده اند |
|
|
compiler U |
نرم افزاری که برنامه کد گذاری شده را به برنامه با کد ماشین تبدیل میکند |
|
|
parameter U |
استفاده از برنامه برای بررسی پارامترها و تنظیم سیستم یا برنامه به درستی |
|
|
parameters U |
استفاده از برنامه برای بررسی پارامترها و تنظیم سیستم یا برنامه به درستی |
|
|
iterate U |
حلقه یا مجموعه دستورات در برنامه که تکرار می شوند تا برنامه کامل شود |
|
|
goto U |
دستور برنامه نویسی که جهش به نقط ه یا تابعی دیگر در برنامه دارد |
|
|
calling U |
مجموعهای از دستورات برنامه برای اجرای مستقیم از زیر برنامه |
|
|
stopped U |
دستور برنامه نویسی کامپیوتر که اجرای برنامه را متوقف میکند |
|
|
stop U |
دستور برنامه نویسی کامپیوتر که اجرای برنامه را متوقف میکند |
|
|
stopping U |
دستور برنامه نویسی کامپیوتر که اجرای برنامه را متوقف میکند |
|
|
stops U |
دستور برنامه نویسی کامپیوتر که اجرای برنامه را متوقف میکند |
|
|
developments U |
مجموعه برنامه هایی که به برنامه نویس امکان نوشتن ویرایش |
|
|
diagnostics U |
تابعی در کامپایلر که به برنامه نویس کمک میکندخطاهای کد برنامه را بیابد |
|
|
development U |
مجموعه برنامه هایی که به برنامه نویس امکان نوشتن ویرایش |
|
|
pl/m U |
زبان برنامه نویسی که برای برنامه ریزی کردن ریزکامپیوترها بکار می رود |
|
|
drags U |
به نشانه برنامه دیگر که باعث شروع این برنامه و درج داده میشود |
|
|
dragged U |
به نشانه برنامه دیگر که باعث شروع این برنامه و درج داده میشود |
|
|
drag U |
به نشانه برنامه دیگر که باعث شروع این برنامه و درج داده میشود |
|
|
statement U |
دستور برنامه که کنترل برنامه را طبق خروجی یکرویداد مجدداگ هدایت کند |
|
|
source language U |
1-زبانی که برنامه در ابتدا به آن نوشته شده است .2-زبان برنامه پیش از ترجمه |
|
|
toolkit U |
مجموعه توابعی که به برنامه نویس درنوشتن و رفع اشکال برنامه کمک میکند |
|
|
optimum schedule U |
مطلوبترین برنامه اجرائی برنامه ایکه مخارج پروژه رابه حداقل می رساند |
|
|
debugger U |
نرم افزاری که به برنامه نویس کمک میکند خطاهای برنامه را پیدا کند |
|
|
statements U |
دستور برنامه که کنترل برنامه را طبق خروجی یکرویداد مجدداگ هدایت کند |
|
|
concurrent U |
اجرای چنیدین برنامه همزمان با اجرا کردن هر بخش کوچک از برنامه به نوبت |
|
|
drops U |
دستور برنامه ازکاربر یا خطایی که با عث توقف برنامه بدون اجازه ترسیم میشود |
|
|
dropping U |
دستور برنامه ازکاربر یا خطایی که با عث توقف برنامه بدون اجازه ترسیم میشود |
|
|
c U |
زبان برنامه نویسی سطح بالا برای برنامه نویس ساخت یافته |
|
|
dropped U |
دستور برنامه ازکاربر یا خطایی که با عث توقف برنامه بدون اجازه ترسیم میشود |
|
|
object oriented U |
زبان برنامه نویسی که برای برنامه نویس شی گرا مثل C++ به کار می رود |
|
|
coding U |
صفحه چاپی مخصوص که برنامه نویس دستورات کد گذاری نوعی برنامه را می نویسد |
|
|
drop U |
دستور برنامه ازکاربر یا خطایی که با عث توقف برنامه بدون اجازه ترسیم میشود |
|
|
assigns U |
1-مجموعهای از متغیر ها که معادل یک رشته از حروف یا اعداد هستند 2-استفاده از بخشی از سیستم کامپیوتری در حین اجرای یک برنامه |
|
|
assigned U |
1-مجموعهای از متغیر ها که معادل یک رشته از حروف یا اعداد هستند 2-استفاده از بخشی از سیستم کامپیوتری در حین اجرای یک برنامه |
|
|
assign U |
1-مجموعهای از متغیر ها که معادل یک رشته از حروف یا اعداد هستند 2-استفاده از بخشی از سیستم کامپیوتری در حین اجرای یک برنامه |
|
|
cooperative processing U |
سیستمی که در آن یک یا چند کامپیوتر در یک شبکه توزیع شده می توانند بخشی از برنامه یا کار یا مجموعهای از داده ها را اجرا کنند |
|
|
assigning U |
1-مجموعهای از متغیر ها که معادل یک رشته از حروف یا اعداد هستند 2-استفاده از بخشی از سیستم کامپیوتری در حین اجرای یک برنامه |
|
|
coroutine U |
بخشی از برنامه یا تابع که داده را عبور میدهد و سایر توابع همروند را کنترل میکند سپس متوقف میشود |
|
|
virtual U |
بخشی از RAM دریک برنامه کنترل کوتاه به صورتی که گویی یک سیستم ذخیره سازی دیسک سریع است |
|
|
alternatives U |
آنچه به جای چیز دیگر قابل اجراست |
|
|
alternative U |
آنچه به جای چیز دیگر قابل اجراست |
|
|
intermittent error U |
خطایی که تصادفا در سیستم ارتباطی یا کامپیوتر رخ میدهد به علت خطای برنامه برنامه یا اختلال |
|
|
helps U |
تابعی در برنامه یا سیستم که حاوی اطلاعات مفید درباره برنامه استفاده شده است |
|
|
conditional U |
دستور برنامه سازی که کنترل برنامه را طبق خروجی یک رویداد غیر مستقیم میکند |
|
|
hook U |
نقط های در برنامه که برنامه نویس میتواند که آزمایش یا رفع مشکل را وارد کند |
|
|
hooks U |
نقط های در برنامه که برنامه نویس میتواند که آزمایش یا رفع مشکل را وارد کند |
|
|
help U |
تابعی در برنامه یا سیستم که حاوی اطلاعات مفید درباره برنامه استفاده شده است |
|
|
macro U |
زبان برنامه نویسی که به برنامه نویس امکان تعریف و استفاده از دستورات ماکرو میدهد |
|
|
helped U |
تابعی در برنامه یا سیستم که حاوی اطلاعات مفید درباره برنامه استفاده شده است |
|
|
annotation U |
توضیح یا توجه در برنامه در مورد نحوه اجرای برنامه |
|
|
mode U |
وارد کردن دستور به عنوان خط ی از برنامه و پس اجرای برنامه |
|